Мұғалімдер шығармашылығы
2016-2017 оқу жылында шығармашылықпен ізденіспен еңбектеніп, марапаттаулар мен алғыс хаттар алған мұғалімдер:
№ |
Аты-жөні |
Мамандығы |
Алған марапаттаулары |
Алған мерзімі |
1 |
Мәмет А.А |
Бастауыш сынып мұғалімі |
Ауыл округ әкімінің мақтау қағазы |
2016ж |
2 |
Истамбеков М. |
Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі |
Ауыл округ әкімінің футболдан «Үздік төреші» |
2016ж |
3 |
Берликожанова Б |
Бастауыш сынып мұғалімі |
Ауыл округ әкімінің мақтау қағазы |
2016ж |
4 |
Омарова Р. |
Математика пәнінің мұғалімі |
Ауыл округ әкімінің мақтау қағазы |
2016ж |
5 |
Бейсенова Б. |
Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі |
Ауыл округ әкімінің мақтау қағазы |
2016ж |
6 |
Баракова Б |
Бастауыш сынып мұғалімі |
Ауыл округ әкімінің мақтау қағазы |
2016ж |
7 |
Истамбеков М |
Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі |
Ауыл округ әкімінің волейболдан «Үздік ойынша» |
2016ж |
8 |
Кожагулова М. |
Тарих пәнінің мұғалімі |
Аудандық мақтау қағазы |
2016ж |
9 |
Байгабатова А |
Химия-биология пәнінің мұғалімі |
Мектепішілік мақтау қағазы |
2016ж |
10 |
Аукенова Г. |
ДОТІЖО,физика пәнінің мұғалімі |
Ауыл округ әкімінің мақтау қағазы |
2016ж |
11 |
Жекижанова Л |
Орыс тілі пәнінің мұғалімі |
Мектепішілік мақтау қағазы |
2017ж |
12 |
Сагадинова А |
Технология пәнінің мұғалімі |
Мектепішілік мақтау қағазы |
2017ж |
13 |
Кошкинбаева Д. |
Мектепалды даярлық тобы |
Республикалық марапаттау қағазы |
2017ж. |
14 |
Маймышева А. |
Бастауш сынып мұғалімі |
Мектепішілік мақтау қағазы |
2017ж |
Мектепте жас мамандар мен жүйелі жұмыс жүргізілуде. Жас мамандардың арнайы жылдық жоспары құрылып, тәлімгерлерге бекітілген. Мектепте тәлімгерлер тәжірибесі қалыптасқан. Жыл бойы тәлімгерлер әдістемелік көмек көрсетіп, сабақтарына қатысып, пікірлерін айтады. Тәлімгерлер жас маманның сабақ жоспарын құруға, құжатттармен жұмыс жасауға дидактикалық материал дайындауға көмек көрсетеді.
Жас мамандардың педагогикалық әрекетін сараптау нәтижелері,олардың жоғары оқу орындарында меңгерген теориялық педагогикалық-психологиялық білімдерін, мектепте келген алғашқы жылында іс жүзінде пайдалануда қиналатынын көрсетті. Сондықтан осы алғашқы жылда теориялық білімін сақтап қана қоймай,оны мектеп практикасында қолдану дағдыларын қалыптастыру қажет. «Жас мұғалімдер мектебі» осы міндетті жүзеге асыруда жұмыс жүргізді.Тәлімгерлер мен жас ұстаздың біріккен жұмыс жоспары құрылып, бекітілді.Жыл бойы жас мамандардың өсу деңгейі тәлімгерлер тарапынан бақыланып, әдістемелік көмек, нұсқаулар берілді. Сонымен қатар осы оқу ішінде жоғары санатты мұғалімдер жас мамандарға семинарлар өткізіп,жаңа технологиямен сабақ берді. Ал жас мұғалімдер АКТ-ны пайдалана отырып, апталықтарда ашық сабақтар,дөңгелек үстелдер, ашық тәрбие сағаттар өткізді. Оқу жылы барысында білімін толықтыру мақсатында курстарға жіберілді. Жас мамандармен тәлімгерлер арасында «Әдістемелік көмек көрсету» атты семинар» өтті. Семинарға жас ұстаздар мен тәжірибелі ұстаздар қатысты. Сабақ талдау үлгілерін көрсетті.